måndag 6 maj 2013

En ny vecka..

Jaha en ny vecka har gjort entré och jag är åter ensam med Axel och hundarna.
Jag ska verkligen inte klaga med en så snäll liten pojk som jag har. Han skriker bara när han vill ha mat och om han har lite ont i magen i stort sätt. Han är fantastisk!
Idag har vi varit inne på besiktning och följer sin kurva finfint och väger nu 4884g och är hela 56,5cm lång.
Målet är att ta oss ut till bruks med Sture och träna lite för att sedan titta på tävlingslydnadskursen och innan dess gå en promenad.
Skulle behöva gå till affären och till apoteket.. men det finns ju kvar imorgon har jag hört :)

Vi planerar inför dopet och det är mysigt. Jag är så nöjd över Axels namn som vi valt, han ska heta Axel Olle John Hoff..
Axel valde vi innan vi fått en massa fakta, men min morfar hette det i andranamn och Johans gammelmorfar hette det. För ett tag sedan fick vi veta att han som byggt huset vi bor i även han heter Axel och det är bara kul!
Olle efter Johans morfar som han stod oerhört nära. Om jag hade blivit en pojke, hade även det varit mitt nanm (lite onödig fakta)
John är efter min bror som gick bort när jag var 16år som var min bästa vän. Även min pappas andranamn.
Hoff, inga konstigheter...varför välja Samuelsson när Hoff finns :)

Nähä vila en stund tills sorken vill vakna...

<3
När vi skulle in på bvc så sov han kan man säga...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar