lördag 25 maj 2013

Gröthjärnan och jag


Så gick det en vecka igen!
Vi var på BVC i veckan och det var dags för mammasamtal för att kolla hur jag mådde, tog upp det här med LCHF och hon tyckte att lite kolhydrater ska jag ha i mig. Så jag drar ner på dom och jag har iaf lyckats att gå ner 1,5kg sedan jag vägde mig på återkontrollen. Är nöjd så länge siffrorna tickar neråt.
Olgas träning har jag inte kommit igång med, en sak i taget. Denna veckan har handlat om att få i mig lite mat oftare och bättre. Så lite i taget får vara mitt motto.

En annan rolig nyhet är att Sture är nu parad med två donnor!
Blev dock lite mycket för lillkillen att på 8 dagar få kliva på 4 gånger, så det gör jag inte om. En tjej åt gången för den lilla playern räcker. Så runt den 15-20juli får vi se resultatet på det hela.
Och jag tror att jag är den som är mest spänd :)

Idag har det varit lugnt, min gröthjärna fick frispel på sambon i morse. Så alla planer blev strukna av mig och min tjurighet och med all rätt. Gröthjärnan fick även följa med  till Willys och handla som resulterade i att jag kom hem med 10 små potatisar till tänkt potatismos. Idag funkar ingenting.
Ikväll blir det grillning med vänner och det kan nog vara rätt lagom tror jag.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar