tisdag 7 maj 2013

Stolt mamma och matte!

Axel var gnällig i morse. Misstänker att han är en morgonmänniska och alls nöjd över att vi låg kvar i sängen. Sture gjorde sitt bästa att hjälpa mig att trösta honom:


Igår var det en mycket nöjd mamma/matte som la sig. Vi var ju ute på bruks och Axel är en liten ängel att ha med sig *pepparpeppartaiträ* och sov sig igenom besöket förutom en matpause när jag (såklart...) skulle fika. Sture har ett pyske som är otroligt... han blev lite lätt påhoppad av en tik utan anledning och han gjorde ingenting, höll sig lite närmare matte en stund, men annars ingen påverkan. Vi tränade bara jätte lite kontakt och sedan var det passivitet som gällde för killen, att bara vara med.
Imorgon ska vi på agilitytävling och hejja på Elin och hennes grabbar. På torsdag kanske det blir Vimmerby, annars tänker jag mig en tur till klubben och på lördag är det en liten inoff i Vetlanda vi är anmälda till och sedan ska jag provgå ett spår inför en apelltävling nästa helg.  Så det blir mycket hund, men det är härligt.


Idag står babymassage på schemat för Axel för andra gången, sist så älskade han det och riktigt njöt. Egentligen skulle vi till Malin och barnen men lilla Mira har åkt på kräksjukan. Så får se vad vi hittar på. Jag tror jag ska försöka städa och lägga ut lite saker på tradera.

Har även beställt en rätt så förtidig födelsedagspresent ifrån min mamma till mig. Så snygg!

Adidas Originals Mörkgrå/svart/rosa Adidas Camo Colorado Vindjacka

Tjarrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar