söndag 19 maj 2013

Värdelös!

Jag tänker varje dag: Idag SKA jag blogga!
Men sen kommer något eller närmare sagt, någon imellan...någon som börjar på A och slutar xel.
Jag är fruktansvärt dålig på att planera min tid tyvärr, eller har lite svårt att komma in i ett mönster. Men det är väl så, man sover olika varje natt beroende på Lilleman. Men planen är att ge honom ersättning när han vaknar vid sjutiden som han alltid gör, göra honom i ordning och sedan ta en långpromme med hundarna och sedan gör Olgas program från hennes bok. Imorgon ska jag även prova på att börja lite smått med LCHF.
Jag har 20kg som ska bort och kunde jag få bort 10kg lite snabbare än dom sista sen så är jag lite nöjd för en stund :)
Sisten ner till 70kg är en rutten sill....visst Sofie? Skoja bara såklart vi får kämpa på var för sig och peppa varandra över telefon!

Axel växer så det knakar! Det händer grejer hela tiden och det är häftigt att följa honom och att jag ska få göra det i många måååånga år!
Vi har pappa hemma en extra dag denna helgen och ikväll vankas riktig lyxmat med grillat kött, sparris inlindat i bacon, marinerade champinjoner, majs och till det klyftpotatis, sallad och två såser! Jag kommer rulla fram sen..smidigt :)

Nybadad sork i intressant disskution med mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar