fredag 3 maj 2013

Fröken Hoff

Vem är då jag?
Hanna. 26år. Har tillsammans med sambo Johan lyckats skapa världens finaste lilla kille som idag varit utanför magen i en hel månad, våran Axel. Just nu jobbar pappa Johan i Norge i veckorna, men letar med ljus och lykta efter jobb här hemma.
I familjen finns även jämtehunden Zita och den Dansksvenska gårdshunden Sture (vi hade varsin när vi träffades)
Jag är relativ aktiv inom Rasklubben för gårdshundar och tycker hundar är kul och mer av den varan ska det nu bli när jag och Axel ska hänga hela dagarna. Dessto mer uppmärksamhet människovalpen får, dessto tokigare blir Sture :)
Vi bor djupaste Småland, i Eksjö. I ett hus, men inte i skogens slut. Det ska totalrenoveras och vi är en liten bit på väg, men mycket finns kvar att göra.
Så vad kommer bloggen att handla om?
Mig. Vardagen som nybliven mamma och alla konstiga tankar och funderingar som säkerligen är alldeles jättevanliga som kommer med mammarollen.
Axel. Såklart.
Lite kärleksförklaringar.
Hundträning och hundlivet.
Renoveringen och allt som hör till.
Och min väg tillbaka till mina gamla jeans.
En helt vanlig blogg alltså...

Och här är vi, jag och min sork.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar